Így nyomtatok én
2018. március 07. írta: Vécsey Szandra

Így nyomtatok én

fax-1889061_1280.jpgFeladat: nyomtatni összesen 6 oldalt, kétoldalasra, a lapok egyik oldala színes legyen, a másik fekete-fehér. Majd lyukasztani az oldalát spirálozógéppel. 

Kalkulált időigény abban az esetben, ha a nyomtató és a spirálozógép ugyanabban a szobában áll a rendelkezésre, amelyikben a számítógép: 5 perc. 

Tényleges időigénye tegnap délután: 1 óra... 

Hogy nyomtat az ember rendesen? Megnyomja a nyomtatás gombot, kiválasztja, mit és hogyan szeretne nyomtatni, majd a nyomtató kinyomtatja. Ha nem kétoldalas nyomtató, akkor megfordítja a papírt kézzel, és nyomtatja  túloldalakat. Ha óvatosabb, csinál egy próbanyomatot, hogy ne rontsa el a szép, színes oldalt. Majd odafárad a spirálozóhoz, és egy határozott mozdulattal lukaszt. Mondom, 5 perc. 

És hogy nyomtattam én? Eszembe jutott, hogy erre a feladatra azt a kolléganőmet akartam megkérni, akinél a színes nyomtató és a spirálozógép is van, de időközben lejárt a munkaideje, így lekéstem. Kénytelen voltam megoldani magam. Mivel nekem csak fekete-fehér nyomtatóm van, a két ajtóval odébb lévő másik irodába nyomtattam a három színes oldalt. Sajnos az nem kétoldalasan nyomtató fajta, ezért visszahoztam a nálam lévőhöz masinához, hogy rányomtassam a másik oldalakat - de a gép csütörtököt mondott. Pedig még csak kedd volt... Sebaj, gondoltam, segítséget kérek kollégáktól, így az egyetlen még nyitva lévő irodába mentem. Ott készséggel segítettek ugyan, de rosszul tettük be a már kinyomtatott papírt, így mindegyiket elrontottuk. Nekik sincs színes nyomtató, így mehettem vissza a helyemre, ahonnan ismét elküldtem az anyagot a színesre. Immáron két példányban nyomtattam, a biztonság kedvéért. Vittem át a kollégákhoz, ahol már tudtuk, hogy kell betenni a lapokat ahhoz, hogy megfelelő irányba jöjjön ki a végeredmény. Nagyon figyeltünk, és sikeresen kinyomtuk az első két oldalt. Aztán a második két oldalt. Aztán elterelődött a figyelmem, és a harmadik két oldalra már nem az került, amit nyomtatni akartam, így mentem vissza, hogy a színesre nyomtassak ismét két oldalt. Közben az eddig használt színes nyomtató is bedobta az unalmast, ezért kénytelen voltam egy másik színes nyomtatóhoz menni, a folyosó legvégére, két zárt ajtó mögé. Még jó, hogy majdnem minden irodához van kulcsom... Tehát kinyomtattam oda a két rohadt oldalt, meglehetősen feszült idegállapotban. Visszamentem a kollégákhoz, rátettük a második oldalakat jól, majd visszatértem az eredeti színes nyomtató szobájába, mert ott volt a lukasztó is - és elrontottam a műveletet, ferdén lyukasztottam, lefűzhetetlenül. Ezt már csak érdekességként mutattam a két segítőkész, ámde addigra távozó kolléganőnek. Ismét elküldtem a nyomtatást a legtávolabbi nyomtatóhoz, aztán odamentem, megfordítottam, visszamentem a helyemre, ráküldtem a másik oldalt - kész csoda ezek után, hogy rögtön jól nyomtatott, nemhiába dolgoztam korábban vagy 5 évet abban a szobában, azzal a nyomtatóval... Szóval ezt követően kilyukasztottam azt is, és végre, egy óra elteltével, megszületett a harmadik lap, ami egyik oldalán színes, másik oldalán fekete-fehér és lukak vannak az oldalán...

Haza akartam menni. 

Hazafelé menet már nem is csodálkoztam, hogy a villamos áramszünet miatt megállt és nem ment tovább, és azon se, hogy a rendőrök épp azon a 23-ason intézkedtek, amelyiknek velem együtt időben el kellett volna indulnia. Csak haza akartam jutni... 

A bejegyzés trackback címe:

https://levezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr113720592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása