Lakásprojekt 2. - Tervezés és újratervezés
2018. július 21. írta: Vécsey Szandra

Lakásprojekt 2. - Tervezés és újratervezés

construction-2748665_1280.jpgNos, a dolgok ha lassan is, de haladnak előrefele. Túl vagyok a bankjogász számomra pozitív válaszán, sőt, már több ízben találkoztam a helyettes banki ügyintézővel is. Beszereztem minden szükséges papírost, és azok javított változatát is. Konkrét időpontom van a banktól, és nálam van a szerződéstervezet. Egyszóval célegyenes a birtokbavétel előtt. Csak el ne kiabáljam... 

A bank utáni következő akadály a szükséges munkálatok megszervezése. Nehezített körülmény, hogy csak kétszer láttam a lakást élőben, és jópárszor képen - míg le nem vették a hirdetést. És nehezített körülmény az is, hogy kevés időm van, kevés pénzem, és szakember sincs már szabadon. Persze ez igazából szerencsés csillagállás. Milyen bosszantó lenne, ha legalább az egyikből sok lenne...! Úgyhogy adott körülményekből kell kihoznom a legtöbbet. 

Burkolót nem találtam, festőt nem is igen kerestem. Az eddigi megkereséseim sorra ugyanarra az eredményre jutottak: idén megtelt a valamirevaló mesteremberek "táncrendje". A kevésbé valamirevalóké is. Így inkább a következő héten készülök lélekben és autodidakta módon a munkálatokra. Festésben már volt részem - akkor megfogadtam, hogy soha többet. (Höhö... ) És egyik nap még lelkes segítőim is lesznek (Előre is köszi! :) )

De a burkolás?! Az áruházban azt mondta az egyik tanácsadó, hogy nem kell tőle félni, ha van kitartásom és némi kézügyességem, akkor menni fog. Vajon a farsangi jelmezkészítés annak számít...? Megnéztem pár videót, köztük egy olyat, ahol azt tesztelték, hogy laikus nőknek sikerül-e burkolniuk. Az első kettőben ügyesek voltak. De vajon az intő jel, hogy nem találtam meg a sorozat harmadik részét...?  Sok a kérdés, és megannyi a bizonytalanság, tekintve, hogy rosszul tűröm a monotonitást, türelmetlen vagyok, és nem véletlenül nem indultam kézügyességet igénylő szakmák irányába. A lelkesedésem viszont töretlen. Végül is csak uszkve 13-14 m2-ről lehet szó. Nagyjából.. Plusz a lábazat. És látványos. Szeretem a látványos dolgokat. A szép és látványos dolgokat pedig még jobban.

Ez a küldetés viszont van olyan izgalmas, hogy videóra vegyem - adózva ezzel a modern kor szellemének. Így ti is láthatjátok majd, mire megyek korlátozott építkezési tapasztalattal (láttam már), hogy mást ne említsek. :) A kísérletet mindenki csak saját felelősségére próbálhatja ki, hangsúlyozottan és kifejezetten csak a saját tulajdonán! 

Ha mégse veszem videóra, akkor valószínűleg rettenetesen elfelejtettem. Ez esetben kénytelenek lesztek elolvasni. :) 

Folyt. köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://levezeto.blog.hu/api/trackback/id/tr6113835226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása